Thursday, December 5, 2013

PERKHIDMATAN MEMBUAT ASSIGNMENT / THESIS


Sebelum anda memberi tugasan assignment anda kepada sesiapa, sila lihat senarai scammer di bawah. Orang-orang inilah yang suka mengambil kesempatan di atas kesusahan orang lain.
Please beware with the latest scam :
1) emaileyza8891@yahoo.com and no h / p0173396052

2) syafiekah annis , cimb account 10040072424522 , phone 0178812053 , email fieq8788@gmail.com
Please do not send your assignment to those people . This service will charge you around RM100 above. After paid the deposit, you will never receive any assignment or even draft from this service. Beware!!!

Source: Dari SINI

Jika anda pernah ditipu, sila komen di bawah, kita jangan biarkan mereka terus berleluasa.



UNTUK SENARAI PENIPU, SILA BACA DI SINI: 

105 comments:

Anonymous said...

Pernah ditipu org sama akaun sama
Tetapi akaun fb whyte dove
Rm 50 terbang

Lynda Hamzah said...

Sy pn pnh terkena ngan betina haram syafiekah nie...sy bkn srh die buatkn thesis sy, just srh collect data utk 400 respondents je...rm300 melayang cmtu je...sial pnye betina...aku x halalkn satu sen pn duit aku ko rompak...semoga ko anak beranak hdup merana n melarat mkn duit haram...Amin...

Anonymous said...

lynda hamzah..
saya rasa ada yg boleh
membantu awk jika awk
inginkan semula duit
yg ditipu itu.
cuba email nursyazliza27@yahoo.com
dia ada maklumat penipu ni..saya dah dapat duit saya semula lepas ditipu betina sial ni..

Anonymous said...

saya ada buat service menyiapkan assignment tp bergantung kpd subject. Boleh email kpd darl.sharmin@gmail.com... X perlu deposit, namun setelah siap tugasan tersebut sy akan hantarkan bukti (dlm bentuk print screen) bhw assgn dah siap utk claim pembayaran. Sy akan segera emailkan tugasan setelah pembayaran dibuat.

Unknown said...

saya lak terkena dengan seorang prp ni student oum kl. hanim nama. janji nak bayar rm300.00 untuk satu assignment. bila email assignment dia diam. senyap. saya lak buat assignment tak charge mahal paling mahal rm80.00. ade kena baiki ke ade penambahan ker tiada caj. hubungi saya di 019-9151615

Anonymous said...

saya menyediakan perkhidmatan membuat tugasan (kecuali tesis) khas kepada pelajar separuh masa yang tidak mempunyai masa yang cukup untuk menyiapkan tugasan. boleh email ke assignmentmaker87@yahoo.com untuk perbincangan selanjutnya. terima kasih.

Anonymous said...

Assalamualaikum. Sy myediakan perkhidmatan myiapkan assignment dgn hrga mgikut standard hrga caj terkini .. Semua esaimen blh sy bntu termasuklah thesis atau proposal utk master dan degree. Terimakasih

yunyun LOVE ami said...

Assalamualaikum. Sy myediakan perkhidmatan myiapkan assignment dgn hrga mgikut standard hrga caj terkini .. Semua esaimen blh sy bntu termasuklah thesis atau proposal utk master dan degree. Terimakasih

Zulyndaz@gmail.com

Navitha said...

Selamat pagi.Saya menyediakan perkhidmatan menyiapkan assignment dengan harga berpatutan mengikut standard harga terkini untuk pelajar diploma dan degree utk semua subjek termasuk subjek bahasa inggeris.Untuk membuat penambahbaikan tiada dikenakan caj.Assignment yang telah buat akan dihantar kepada Lec (kawan saya)untuk semak dan baru email kepada anda.Email id saya:navitha1134@gmail.com

Unknown said...

assalammualaikum, saye pelajar jurusan pengurusan hospitality dan dikehendaki membuat Thesis berkaitan ' the relationship of service quality and customer satisfaction towards hotel industry in southern area'.. saye dah ade draf proposal dan saye perlukan sesorang untuk setelkan proposal dan thesis saye sebb saye perlu hantar dalam bulan 7/2015 ni. ada sesiapa yang faham subject bidang perhotelan ni?? saye tak dapat nak setelkan dua benda dlm satu mase sebb sedang menjalani praktikal dan perlu menyedia laporan praktikal juga. harap ada sesiape dapat membantu dalam kadar segera, bagi yang sudi nak membantu,boleh hubungi saye di 019-7085158 (rafi)

Anonymous said...

Salam sy ade thesis yg perlu dibuat.. Sy student master facilities management.. Ade sape2 boleh tolong sila msg sy di 0122008047.. Tq

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
ABAAS said...

Any body blh buat conference paper. Pls SMS or whatsup Me. 0164340406

Anonymous said...

Dear Diploma/Bachelor Degree/Masters/PhD students,

Did you having a trouble in data analysis for your dissertation/thesis?
I can help you to solve the problem.


I am very experienced in conducting and tutoring SPSS for students. Currently, I am pursuing my PhD at local university.

I provide services such as:

1. Data Entry
2. Analysing your data using SPSS and AMOS.
3. Data Interpretation
4. Consultation


If you are interested, kindly email to me at ezstat@yahoo.com for further discussion or quotation.


Khidmat menaip assignment dan tesis juga ditawarkan.

farah zainol said...

Assalamuailaikum,

Perlukan perkhidmatan membuat assignment??
Anda semua yang memerlukan perkhidmatan ini boleh contact saya di 016-4757105 atau emailkan kepada saya, ain113189@gmail.com for futher discussion n quotation. Thank you 😍

Lan said...

Assalamualaikum..
Bagi pelajar yang ingin mengupah untuk membuat assignment..Insyaalllah saya blh membantu..blh hubungi saya utk discuss..
email : master.uum@gmail.com
0199992122

Anonymous said...

http://yourassignmentsolver.blogspot.my/

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
FNG said...

Salam sy ade thesis yg perlu dibuat.. Sy student degree in business economics. t.. Ade sape2 boleh tolong sila msg sy di 014 981 6674.. tajuk mengenai acceptance of gst, primary data. tq

Upah Buat Assignment said...

That is why UpahBuatAssignment never took any deposit from our clients. We only charge after the assignment is completed and review by client themselves.

mayumi said...
This comment has been removed by the author.
ASSIGNMENT HELPER said...

Maaf tumpang Iklan

Salam sejahtera. Saya menawarkan khidmat menyiapkan tugasan untuk pelajar diploma dan ijazah (tidak termasuk tesis). Harga  untuk setiap tugasan juga tidak terlalu mahal. Assignment yang dihasilkan juga asli dan bukan plagiat. Untuk sebarang pertanyaan sila wasap/sms 018-9501475 (strictly NO CALL) atau emailkan kepada assignmentmaker87@yahoo.com dan ig assignment_helper untuk melihat feedback daripada pelanggan. Terima kasih.

ASSIGNMENT HELPER said...

Maaf tumpang Iklan

Salam sejahtera. Saya menawarkan khidmat menyiapkan tugasan untuk pelajar diploma dan ijazah (tidak termasuk tesis). Harga  untuk setiap tugasan juga tidak terlalu mahal. Assignment yang dihasilkan juga asli dan bukan plagiat. Untuk sebarang pertanyaan sila wasap/sms 018-9501475 (strictly NO CALL) atau emailkan kepada assignmentmaker87@yahoo.com dan ig assignment_helper untuk melihat feedback daripada pelanggan. Terima kasih.

MimieMuthi'ahAlvi said...

Alhamdulillah setakat ni xpernah lagi ditipu. Kebiasaannya sy menerima assignment dari pelajar master. Buat assignment pun niat sebab nak gain ilmu dengan bantu student lain. Setakat ni mostly assignment yg sy buat got A. Sesiapa berminat nak assignment siap cepat dan bernas boleh terus whatsapp sy di number ni. 0178303442.

MimieMuthi'ahAlvi said...

Alhamdulillah setakat ni xpernah lagi ditipu. Kebiasaannya sy menerima assignment dari pelajar master. Buat assignment pun niat sebab nak gain ilmu dengan bantu student lain. Setakat ni mostly assignment yg sy buat got A. Sesiapa berminat nak assignment siap cepat dan bernas boleh terus whatsapp sy di number ni. 0178303442.

Unknown said...

Salam.

Saya pelajar Master in Mass Communication juga Bachelor Degree in Office Management ( Office system ) dari Universiti Awam (IPTA). Menawarkan khidmat membuat Assignment (journal, article) Dan thesis ( per chapter ). Menggunakan endnotes ( references ) boleh hubungi / whatsapp saya, ezaty 0173512720.

Unknown said...

blh wt thesis x?

Unknown said...

blh wt thesis x?

Unknown said...

Assalamuailaikum,

Perlukan perkhidmatan membuat assignment??
Anda semua yang memerlukan perkhidmatan ini boleh contact saya di 011-3208 0876 atau emailkan kepada saya, m.fakhrullahazmi@gmail.com for futher discussion n quotation. Thank you

Unknown said...

Assalamuailaikum,

Perlukan perkhidmatan membuat assignment??
Anda semua yang memerlukan perkhidmatan ini boleh contact saya di 011-3208 0876 atau emailkan kepada saya, m.fakhrullahazmi@gmail.com for futher discussion n quotation. Thank you

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

salam.. saya ada menyediakan perkhidmatan membuat assignment bagi subject undang-undang , fiqh dan sebagai nya samada dalam bahasa inggeris, Melayu dan bahasa arab untuk diploma, degree dan master. berminat boleh hubungi saya melalui whatsapp 013-6248238

mama rewang said...

Ada tak yg boleh bantu saya siapkan assignment yg Ada journal, 2500 - 3000 patah perkataan dlm dip management

I-Write Membuat Assignment/Thesis said...
This comment has been removed by the author.
ray said...

I do have problems with my data analysis

Unknown said...

Saya mencari sesiapa yang boleh mengambil upah utk subject construction project management... urgent utk coz QS

Unknown said...

Saya mencari sesiapa yang boleh mengambil upah utk subject construction project management... urgent utk coz QS

Unknown said...

Boleh bagi detail scope etc.
email snhaiza83@gmail.com / whatsapp 0132513281

AFMZ said...

Salam. Kepada pelajar degree or diploma yang memerlukan servis membuat assignment/report, boleh email saya di missaf@yahoo.com. Saya pelajar lepasan ijazah sarjana muda, grad first class bachelor degree. Kalau nak contoh assignment yang saya pernah buat pun boleh email saya juga. Saya utamakan report/assignment yang dalam bahasa Inggeris. Harga bergantung kepada tahap kesusahan.

Fields of study:
All management subjects
Law/legal studies
English subjects
Mass comm. / Public relations / etc
Administrative Science & Policies studies

or any other field of study not mentioned above (depending on the topic of assignment)

jaja said...

ade 2 no ni aktif menipu duit student, mardian mad isa 019-9691311, bank akaun maybank 163028862028.. n kwn die konon promote die, 011 16930576.. sy terkena dari sem lepas, ambik deposit rm500, snyap, then ugut utk report kat university, lepas tu lpas bank in duit, snyap terus smpai hari ni, kerja habuk pon xder..byk alasan gila bila tiap kali tnya progress kerja, marah2 bila customer tnya..be careful..sy blaja buat sendiri n berjaya siapkan sendiri lg berbaloi.

Unknown said...

yang nama nurasma tu xpayah bagi buat, mengarut je

Ghost writer said...

Menawarkan perkhidmatan buat thesis utk degree,master n phd..jg assgnmnt dlm bm dan bi..blh wassap sy utk lbh lnjut 0149522585..sy akn tunjukkn bukti2 client yg da grade..berpengalaman dr tahun 2013 lg sehingga skg..

Unknown said...

salam sejahtera. Saya menyedia perkhidmatan membuat tugasan dan thesis. bayaran dibuat selepas tugasan dan thesis siap sepenuhnya. hubungi saya di 0179541865

Unknown said...

salam, kumpulan saya ada sediakan perkhidmatan membuat final year projek, thesis dan assignment dalam Bahasa Inggeris peringkat Sarjana Muda, sarjana dan PHD. Sesiapa yang perlukan bantuan boleh WhatsApp 0165139973 atau email hidayah.al.ilmu@gmail.com bagi mendapat sebut harga percuma. Harga boleh dirunding.

Anonymous said...

Ada pengalaman ke dgn dia??

Unknown said...

Saya memerlukan khidmat membantu dalam penyelidikan saya terutama menulis jurnal scopus. Hubungi saya akupeninghuhu@gmail.com. Terima kasih.

annoymous said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

ada sapa2 boleh bt assignment financial accounting kt sni??

Unknown said...

ada sapa2 boleh bt assignment financial accounting kt sni??

Unknown said...

ada sapa2 boleh bt assignment financial accounting kt sni??

aqmar said...

assalamualaikum dan salam sejahtera..

sy mencari seseorang yang boleh membuat assigntment degree sebanyak 5-10 muka surat utk khusus asas keusahawanan dan pengantar komunikasi serta tamadun islam dan asia..klau boleh nak urgent sbb sy pun tak sempat nak buat. kerana ada masalah yang tak dapat dielakkan..sekiranya ada,sila reply secepat mungkin.terima kasih.

Anonymous said...

Selamat pagi.
Saya menyediakan perkhidmatan menyiapkan assignment dengan harga berpatutan mengikut standard harga terkini untuk pelajar diploma dan degree utk semua.Untuk membuat penambahbaikan tiada dikenakan caj.jika berminat boleh emailkn pada saya strongirl1685@gmail.com

Tutorial WKK said...

Salam.

Saya menawarkan servis untuk membuat assignment dan tesis. Untuk melihat hasil kerja yang telah saya buat, sila ke:
http://carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=598905

I-Write Membuat Assignment/Thesis said...

Hati-hati dengan orang yang menggunakan number 0126466770 dengan email camora518@gmail.com daripada OUM. Lepas saya hantar assignment ke email dia, terus dia block saya dan tak bayar baki assignment rm150. Call dan mesej dah tak dapat. Sangat geram dengan customer macam ni.

Chandran said...

Anyone can assist me to complete my Project paper in Msc in Transportation and Logistic. 80% already complete. Need help to complete. call me at 0178884188

Unknown said...

Hi....perlukan pembuat assignmnt atau thesis....boleh email pd sy lynnasayid@gmail.com atau strongirl1685@gmail.com.. harga boleh dirunding....fulltime mmbuat assgnmnt dan thesis...tp bergantung pada tajuk yang diberikan...

Anonymous said...

Hye.. sy zue, menyediakan perkhidmatan membuat assignment utk semua pelajar kolej dan ipta, dlm subjek accounting and management.. harga blh dirunding n penambahbaikan sehingga anda brpuas hati tdk dikenakan charge.. hubungi sy di zubaidah6991@gmail.com

Anonymous said...

Salam n hye.. sy zue.. sy menyediakan perkhidmatan memuat assignment kepada semua pelajar kolej dan universiti dalam bidang akaun dan management.. bidang lain yg berkaitan blh d runding.. harga pn blh drunding. Segala penambahbaikan sehingga anda berpuas hati tdk d kenakan charge.. email sy di zubaidah6991@gmail.com

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Haiii.....tak cukup masa buat assgnmnent/thesis?boleh email pd sy lynnasayid@gmail.com....sy ade ambil upah untuk buat assgnment/thesis....caj upah boleh dirunding...fulltime membuat assgnment/thesis...

Unknown said...

saya telah behenti membuat perkhidmatan ni. harap maklum

Anonymous said...

Sapa bleh buatkan thesis pasal e dagang. Subjek syariah law. wassap 0133460338

Fakhira Adilah said...

Assalamualaikum, saya ada buat servis thesis atau assignment, negotiable depending on tasks. My background is Bachelor Degree in Mechanical Engineering but i am capable of any topics/tasks. Please contact me at fakhiraadilah@gmail.com for more info.

Anonymous said...

salam, sy mencari perkhidmatan membuat assigment/report untuk mechanical engineering in degree please whatsap me 0143181815 scha. thanks

upahassignment said...

Hi, saya juga menyediakan khidmat menyiapkan tugasan untuk pelajar yang belajar sambil bekerja.

Boleh follow instagram @upahbuattugasan untuk feedback pelajar yang pernah gunakan khidmat kami.

Untuk maklumat lanjut, boleh whatsapp 013-5475926 atau terus email soalan ke upahassignment87@gmail.com

*saya tak buat tesis dan assignment yang berkaitan dengan pengiraan.

Tq

I-Write Membuat Assignment/Thesis said...
This comment has been removed by the author.
maria said...

assalamualaikum dan salam sejahtera..

sy mencari seseorang yang boleh membuat assigntment Diploma sebanyak utk Bussines Math..klau boleh nak urgent sbb sy pun tak sempat nak buat. kerana ada masalah yang tak dapat dielakkan..sekiranya ada,sila reply secepat mungkin.terima kasih.



mariam.yunus.1990@gmail.com

Unknown said...

Untuk bidang pentadbiran pendidikan boleh tak?

Unknown said...

masih lagi ambil upah thesis?

Unknown said...

masih lagi ambil upah thesis?

Ghost writer said...

Whatsapp sy 0149522585

Wanee said...

Nurul asma ni penipu... Sy dh kena. Trbang rm1800

Anonymous said...

blog penipu bernama syawal ridzqi scammer berhati-hati berurusan dengan makhluk ni guna akaun bank seperti dibawah. dah bank in deposit tapi jawab nak taknak offline guna fake number untuk menipu. confirm ramai dah kena tipu

whatsapp - 0167957276

https://assignmentmurah.blogspot.com/2018/03/upah-assignment-murah-2018.html

Pembayaran boleh dilakukan:

�� HANISYA �� my wife

��CIMB: 7620021811

��MAYBANK: 156208177322

Ghost writer said...


Salam..saya berpengalaman dr tahun 2013 utk tesis degree, master, phd..assgnmnt juga diterima..blh wassap utk tgk bukti2 previous client...100% free plagiat..0149522585..turnitin report clear 100%

Unknown said...

boleh buat Thesis? pm pm..urgent

Anonymous said...

Khidmat membuat assignment/thesis/project/case study/jurnal paper (untuk tujuan penerbitan)/term paper dan sebagainya masih dibuka. Boleh contact hitsugaya_nurul@yahoo.com untuk maklumat lanjut.

Semua subjek diterima kecuali engineering dan melibatkan labwork seperti ambil sampel specimen. Thank you

Unknown said...

Sesiapa yang berminat nak upah buat assignment please contact me at 0132046558 (MIA)..KENAPA SAYA????sebab saya seorang pensyarah dan sekrg bertugas sebagai Senior Executive Quality Assurances di syarikat pharma....saya tahu macam assignment yang terbaik...saya tahu macam mana quality assignment yg dicari.....call ye...harga kita bincang tepi...:D

kirthana said...

blog penipu bernama syawal ridzqi scammer berhati-hati berurusan dengan makhluk ni guna akaun bank seperti dibawah. dah bank in deposit tapi jawab nak taknak offline guna fake number untuk menipu. confirm ramai dah kena tipu

whatsapp - 0167957276

https://assignmentmurah.blogspot.com/2018/03/upah-assignment-murah-2018.html

Pembayaran boleh dilakukan:

�� HANISYA �� my wife

��CIMB: 7620021811

��MAYBANK: 156208177322

worst.... paling tidak boleh pakai dia punya assignment.. menipu kalau ada orang upah assignment kat dia tolong recheck ada yang tertinggal ada yang plagarism ada yang tak bagi kesimpulan ada yang tak bagi contoh... totoly waste dia punya assignment....

UpahBuatAssignment said...

Cara yang terbaik untuk engage dengan tukang buat assignment nie ialah jangan sesekali bayar full untuk apa2 job sekalipun. Sebab itu kami di www.upahbuatassignment.com x pernah amik upah full selagi job tak siap. Job dah siap, client dah semak, puas hati, baru bayar full. Dua-dua pihak terjamin :)

syazwani.syahirah.sabran@gmail.com said...

Alhamdullillah.. So far xpernah lg tipu client..client pn puas hati n bawa kwn skli utk guna khidmat sy.. Testimoni n turnitin report sgt memuaskn hati client. Trima kasih..trima kasih..trima kasih..

Anonymous said...

pernah kena tipu dengan nor elleiana binti mohd syah...macam2 alasa...busy dengan kerja la begitu begini duit terbang beribu2...sampai la ni x pulangkan....

Anonymous said...

ye sama...saya rasa saya pon kena tipu dengan nor eleeiana binti mohd syah ni...dia ckp dia researcher kerja tiptop...hurmmmm...malas nak taip pajang2...mcm ape jek perangai....

Anonymous said...

seriously? nor elleeiana mohd syah? tak tau la...dia cakap dia buat keje...tapi bila mintak keje yang dia buat...xde pon nak bagi...

Anonymous said...

Pm sy di cikdahleeya@gmail.com.

Anonymous said...

Terima kasih puan syazwani.. Anda seorang yang boleh dipercayai.. Saya adalah mangsa tipu syawal.. Tarikh untuk penerimaan task syawal block no saya.. Allah.. Rasa di hujung nyawa dah.. Saya bnasib baik tesis sy berjaya dhantar on time selepas dpt pertolongan puan syazwani.. Seorang yang blh dpercayai.. Boleh berhubung dengan puan wani melalui whatssapp 0149522585..terima kasih banyak moga Allah sentiasa memberi rezki buat puan.. Terima kasih.

Unknown said...

Sesiapa yang memerlukan khidmat upah buat assignment, proposal, research paper dan thesis bolehlah wassup hubungi atau call saya di 013-9804527. kadaran Rm80 - Rm100 bagi assignment, dan research paper, proposal dan thesisi Rm100 - rm300

son said...

Sesiapa yang memerlukan perkhidmatan membuat assignment dan tutor untuk statistik sosial dan Analisis data SPSS boleh hubungi saya di email kensonjf@gmail.com

Anonymous said...

Scammer terhebat... Tak pulang duit, sekali dia gebang babi pun boleh terbang woooooooo....

Anonymous said...

Ramai juga yg perlukan khidmat menulis tesis rupanya. Dulu pernah juga membantu utk analisa data guna SAS. Rasa mcm nak mula semula. nnbesa@gmail.com

Unknown said...

Saya nak ambil peluang untuk ucapkan ribuan trima kasih buat syazwani syahirah.. No wassap 0149522585.. Awak kalau baca ni semoga awak diberikan rezki bpanjangan dan kesihatan yg baik selalu.. Awak selamatkn saya dari gagal.. Wlupun last minit minta awak buat.. Awak buat dgn hasil yg baik.. Minta maaf atas keraguan awal.. Saya mangsa scam.. Hanya ni sy mampu tolong awak.. Bg review atas service awak..

kamal said...

ada sesiapa boleh bantu saya tak,saya nak buat upah buat tesis, jika ada yang
sudi boleh email pada saya untuk sebut harga, apajelah@gmail.com

puan suria mama 3 said...

hai..akak de ambil tugasan utk oum dan ipts lain..mostly kajian literatur...jurnal paper dan reflection paper for nursing pun ade wat...dah 8 tahun menulis utk entah beribu asgmt ..hihi..insyaAllah akak wt trbaik....klau tk puas hati akak akn refund duit...tapi thesis maaf tk ambil sbb akak hanya fokus asgmt biasa dan kajian jurnal saja....

bidang kajian akak tulis termasuk mgt,bisnes.OSHA,tourism,history and mpu , mursing,finance dan kajian environment..

bole pm 0166371460- ..tq ..tq tuan umah buka rezki kt sini..

Anonymous said...

tlg berhati2 dngn nama ini. saya baru sahaja terkena. kalau owner ni baca tlg berhenti scam org.


Nor Elleeiana Mohd Syah
🐯Maybank: 114487158734
🐙CIMB: 7033478711
fb/ig tesis helper MY

Penipu terbesar. 1000 alasan, kuat sembang. sekejap kerja kt lab, sekejap kat hospital, skjp sakit kepala.

Jangan berurusan dngn orang ini. sangat2 menipu

Nisa said...

Ye betul dia memang penipu sy sudah terkena. Apa pun xde dia bagi.

Nisa said...

Saya pun dh terkena. Mari kita buat report polis.

Nisa said...

Sy pun kena tipu tahun ni sy dh jmpa 4 org mangsa dia termsuk saya, feel free contact sy 0173136376. Jom kita buat report polis.

Nisa said...

Sila berhati- hati nama scammer di bawah.

Nor Elleeiana Mohd Syah/Effa faziera mohsin
No hp: 016-848 7370/017-3038770
🐯Maybank: 114487158734
🐙CIMB: 7033478711
880307-13-5208

Anonymous said...

Hi, saya baru nak menceburkan diri mengambil upah buat thesis dan essay.
Saya graduan bachelor degree in mechanical engineering tetapi depends kepada tajuk. Rate harga Rm100 - Rm300 depends on urgency. Sila contact saya 012 7234432. Terima kasih :)

Wan said...

Saya ada mengambil upah untuk:
1.Membuat assignment/tesis/kaji selidik utk universiti/IPG dan kolej sama ada untuk pelajar full time/PJJ.

2.Pengiraan sebutharga/Bq untuk Kejuruteraan awam

Boleh whatsapp 01137446972/ email :wanmawan12@gmail.com

Caj antara RM100-Rm300

Yuya said...

Sy urgent mencari helper thesis utk degree civil eng tech. Ws sy 0142614122😭😭

Yuya said...

Ada buat lagi ke servis helper thesis ni😭😭

Anonymous said...

Ada pengalaman dengan si asma tu. Buat keje separuh jee. Lepas tu trus senyap.

Anonymous said...

TERBAIK SERVIS DARI SIS SYAZWANI NI. MEMANG BOLEH DIPERCAYAI DAN SANGAT RECOMMENDED

Anonymous said...


Assalamuailaikum,
Bagi yang memerlukan perkhidmatan upah assignmenh, boleh contact saya di 013-885 1944 atau emailkan kepada saya,upahassignment0@gmail.com...Pelajar diploma dan degree boleh mesej @ email...Bergantung kepada soalan...

Anonymous said...

Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Mane2 sahabat2 yang memerlukan bantuan untuk membantu membuatkan tugasan, thesis, proposal, rancangan perniagaan, e perolehan boleh lah hubungi saya nombor 01111711082 (Nur). Boleh wassup atau call direct. Harga berpatutan. Harga jugak boleh nego. Assigment ms 10-15 rm100 hinngga RM130. Bagi proposal pulak RM200 - Rm300 dan full thesis RM500.00. Bidang yang berkenaan adalah seperti English, LAw, Business, Management, Ekonomi, Basic financial, basic Math, Agama, bahasa Arab, nursing, HRm termasuklah Porposal dan thesis. jgn segan yer hubungi kita. Kita tolong orang, orang tolong kita. Terima kasih